Kurzy a certifikace Atlassian
Vše
Jira Service Management
11.000 CZK
Cena (bez DPH)
Days1
27. 11. 2024
virtual
CZ
Jira Service Management je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.
Cílová skupina
Školení je určeno pro pracovníky podpory a pro administrátory Service Managementových projektů
Osnova
- Co je to Jira Service Management
- Licencování a správa uživatelů
- Typy portálů – zákaznický, interní
- Portál – nastavení, přizpůsobení
- Typy projektů – jak se liší Service Deskové od těch klasických
- Typy unikátních typů issues v Jira Service Management – Bug, Incident, Service Request
- Workflows – tvorba a správa
- Screens – nastavení a práce s nimi
- Tvorba front a jejich správa
- Reporting v Jira Service Management
- SLA – nastavení a využití
- Customer satisfaction – nastavení a využití
- Reporting v Jira Service Management
- Využití Confluence jako znalostní báze – propojení a nastavení
- Automatizace – nastavení a využití
- Role a skupiny – jak je využít v projektech
- Permissions – nastavení a troubleshooting
- Emailové notifikace – nastavení a správa
- Často využívané pluginy pro Jira Service Management
Předpoklady účastníka
- Účastník kurzu má dlouhodobou znalost práce s Jira jako uživatel nebo administrátor
- Orientace v problematice ITIL je výhodou
- Základní znalost systému Confluence je výhodou
Poptejte kurz u nás
Recenze
Radek Novák
4. 4. 2024
Školení bylo pojato koncepčně velmi dobře, témata byla probrána v dostatečném detailu. Časový rozvrh byl dodržen a byl prostor pro zvídavé dotazy uživatelů. Radek Novák (Globus)
Jan Jambrich
15. 12. 2020
Velmi dobre skolenie na zvladnutie zakladnych administratorskych zrucnosti. Za jediny den som sa dozvedel strasne vela uzitocnych informacii. Samozrejme aj naucil, kedze sucastou skolenia su aj prakticke cvicenia. Dakujem a niekedy nabuduce dovidenia. Ing. Jan Jambrich (IT Services Engineer) Orange Slovensko